Van Nicaragua terug naar Zwolle

Gezien de titel vermoeden jullie het waarschijnlijk al wel... Ik ben weer thuis.

Zoals jullie allemaal hebben kunnen lezen ben ik in Nicaragua ziek geworden en heb ik daarvoor antibiotica gekregen. Iets dat me gerust stelde.

Dat dit valse hoop gaf werd al gauw duidelijk, ik werd alleen maar zieker. Wat gegoogle leverde me al snel de bijwerkingen op van de twee medicijnen; verminderde eetlust, misselijkheid, braken en diarree. Ehmmm, maar dat had ik al... De misselijkheid en mindering in eetlust werden in een rap tempo erger, waardoor ik uiteindelijk niets meer at en 's ochtends alleen maar kon denken, als ik maar weer in slaap val, dan is de dag weer voorbij.

Totdat ik brak. Ik kon niet meer. Ik voelde me diep ellendig en ongelooflijk alleen, hoe iedereen ook z'n best deed om me op te beuren, er was geen bikkelen meer aan, maar het werd afzien. Ik mistte mijn leven in NL teveel, was te ziek en trok het alleen zijn te slecht. En zoals ik al eerder schreef, het moet geen afzien worden.

Dat heeft me dan ook doen besluiten, hoe moeilijk ik het ook vond, om m'n ticket te wijzigen en veel eerder dan gehoopt en verwacht naar huis te gaan.

 

En dat is waar ik nu ben. Beter dan in Nicaragua, maar zeker nog geen 100%.

 

Het spijt me enorm dat ik niet aan jullie en mijn eigen verwachtingen heb kunnen voldoen, maar als ik iets geleerd heb is dat genoeg ook echt genoeg kan zijn.

De zoektocht die ik in Nicaragua begon zal ik in NL voortzetten, dus collega's wees niet bang, de rust blijft!

 

Ongelooflijk bedankt voor alle lieve, leuke reacties en berichtjes die ik mocht ontvangen, en nogmaals sorry.

 

Liefs Wendy

Reactie schrijven

Commentaren: 5
  • #1

    Bette (woensdag, 13 juli 2016 16:16)

    28-09-2015

    Hou es op zeg gek wief! Je bent he-le-maal niemand een 'sorry' verschuldigd. Leef je eigen leven :) Lekker uitslapen, beschuitjes eten, eindeloos series kijken onder een kleedje op de bank en dagjes de hort op met MIJ :D:D:D

  • #2

    Frieda (woensdag, 13 juli 2016 16:18)

    28-09-2015

    Heey meid. Je bent toch potverdrie niemand een sorry schuldig. Het is voor jou het meest vervelend. Ik hoop dat je snel je draai weer vind thuis en dat je je snel weer goed voelt. En heerlijk rustig aan doen.
    Je mag ook altijd een dagje naar het Friese land komen ;-) Je bent welkom.

    Dikke knuffel Frieda

  • #3

    Peter (woensdag, 13 juli 2016 16:19)

    28-09-2015

    Wendy. Heel veel sterkte hier weer in Nederland en je zal de zoektocht wel hier in Nederland afronden....

  • #4

    Angelique (woensdag, 13 juli 2016 16:20)

    10-10-2015

    Ach Wendy, we hebben vanmiddag aan je gedacht en voor je gebeden. Getver wat naar voor je dat er een teleurstelling aan over hebt gehouden.

    Wees maar gewoon trots op jezelf dat je dit hebt gedaan en dat je nu weer thuis bent is alleen maar fijn toch! Lekker opknappen en een dikke knuffel uit Goes xx

  • #5

    Jan en Adrie (woensdag, 13 juli 2016 16:21)

    04-11-2015

    Wendy, hebben je op facebook even gemist vandaar dat wij niets wisten van je ziek worden daar. Hoe is het nu met je? Veel liefs Jan en Adri.